Lett volna egy kérdésem a területileg illetékes APEH felé, buzgón hívtam a számot ügyfélfogadási időben. Vagy 5 csöngés után egy mélabús autómata búgta bele, hogy "Halló, most nem tudjuk hívását fogadni, ismételje meg hívását később." vagy foglalt volt a vonal.
12. (igen 12.) próbálkozásomra végre egy hölgy fevette a kagylót, (igen, van Isten gondoltam) tenném fel a kérdést, hogy akkor azt a papírt, két példányban kell-e nekik elküldeni, mire közbevág: Elnézést hölgyem, ma már nincs ügyfélfogadás... (16:02 volt).
Mondtam neki, szerintem eddig se volt, és ha már felvette, mondhatna egy igen vagy egy nemet, és esküszöm, többet nem hívom őket, nemhogy ügyfélszolgálati időn kívül, de még azon belül se. Soha!
Erre csak annyit közölt, hogy igen kétpéldányban, az adókártyát mellékeljem hozzá, és a megyei kirendeltségre postázzam, ne nekik.
Minden könyvelőnek, azon belül főként a Fotyónak maxiriszpekt, ha bírja ezt a társaságot még épésszel...