HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Estére odavárom

2013.06.26. 10:14 Eurydice

A délelőtti szabadedzés közben - értsd: én a céges levelezésemet nézem át, amíg a fiam lepakolja a meséskönyveit a polcról és megnézegeti őket - Bandi váratlanul nótázásba csap.

Itt nem is az éneklésen van a hangsúly, mert a gyerek képes bárhol és bármikor rázendíteni egy dalra vagy mondókára (esetleg elszámolni egytől tízig), hanem magán a nótán, amely így hangzott:

"Esztike, -tike, tike, Esztike lány, estére ODAVÁROM."

Abból kiindulva, hogy a repertoárjában van katonanóta, népdal, Gryllus Vilmos és Weöres Sándor is, ki ne felejtsem a 3+2 örökzöldjét a Csipkés kombinét, tulajdonképpen komplett beszélgetésekhez való ének és szöveganyag lehet a fejében. És még csak 20 hónapos...

Szólj hozzá!

Címkék: zene család emberek enapi

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr445378652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása