HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Szamara

2012.03.14. 08:39 Eurydice

Gyerekként meg voltam róla győződve, hogy a "ladaszamara", az egy külön autómárka, mint a "nisszanturbo" és az "opelasztra" meg "folszvágengolf". Csak amíg az utóbbi három matchbox volt, a ladaszamara maga a rögvalóság.

Régóta nem foglalkozom matchbox-okkal, és azóta tudom hogy a Nissan, az Opel meg a Volkswagen egy-egy autómárka. Sőt már jogosítványom is van, meg azt is megértettem, hogy mit is jelent pontosan a BMW-k esetében, hogy ötös, meg hogy 320i. Sőt egyszer álmomban megjelent a kardántengely, mint szó, és a tudat alattim egy hátsókerék meghajtású kocsihoz kötötte az álmomban is... hihetetlen.

No, szóval sok minden megváltozott, de a "ladaszamara" maradt. Egészen múlt hétig, amikor 18 együtt töltött év után szüleim lecserélték. Egész pontosan néhány tízezer forintért beszámították egy frissebb kocsi árába.

Hiába a sok tennivaló Bandival kapcsolatban, meg a hatalmas elmaradások, erről mindenképpen meg kellett emlékeznem.

Az autókereskedő szerint, még ilyen korában is kelendő lehet, hiszen munkásautónak kiváló. Nem mintha nem lett volna eddigis az...

BLG-121 további jó munkát kívánok!

 

 

2 komment

Címkék: család évek gyerekkor enapi

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr894315780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztyepadzso 2012.03.15. 20:26:58

Ez olyan szomorú.
Meg így nem fogják tudni, hogy jövünk. :(

Eurydice 2012.03.16. 08:23:08

@Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsitól :)
süti beállítások módosítása