HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Euró-viziló

2013.04.15. 23:11 Eurydice

Elmondom egy álmomat...

Azt a megtisztelő feladatot kaptam, hogy a svéd rendezésű euró-vizilón a bűBájAlex előtt el kell szavaljam Petőfi Sándor Magyar vagyok című versét, amit nem tanultam meg rendesen, ráadásul az ünneplős ruhámhoz (sötét alj és fehér blúz) nem húztam harisnyát! És ezt csak akkor vettem észre, mikor már a színpad felé ballagtam!

Idén ennyire futtotta nálam a Költészet Napján...

Szólj hozzá!

Címkék: álom Elmondom egy álmomat

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr255228795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása