HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Csontok

2010.04.23. 15:33 Eurydice

Úgy volt, a héten Pati errefelé látogat, de köszönhetően a takarítási láznak most begipszelt kézzel üldögélhet otthon. Felnőttkorunkba meg-meg esik az ilyen, de gyerekkorban valahogy mindig hülyébb okok miatt tördeltük össze magunkat...

Azt hiszem először Patit kapta el kulcscsont-törés sorozat, amikor Dzsoni húzkodta őt az utcában a műanyag dömperben és Pati egy hirtelen kanyarnál kirepült belőle. Nagy volt az ijedelem a körünkben, Dzs még azt is bemagyarázta Bigiéknek, hogy a Pati halálán van :)

Aztán jöttem én - engem Bodri kutya rántott el egy feltüzelt pillanatában miközben a láncát tartottam - úgy vetődtem el a házelőtti diófa alatt az oldalamra mint bármelyik kapus a BL-ben...

Aztán Gebi is beállt a sorozatba, ő abban a közúti szerencsétlenkedésben sérült meg, amelyet anyu okozott a trabanttal azáltal, hogy valamit igen igazgatott az anyósülésen, majd mivel kissé letért az útról hirtelen visszarántotta a kormányt. Így kerültünk bele a Sümegprága-Sümeg bekötőúton a túloldali árokba, fejjel lefelé. Mivel csak az első üléseknél volt akkor biztonsági öv, a trabi tetején üldögéltünk (már belülről a tetején). Nem tudom mi lett volna, ha szabvány gyerekülésekben vagyunk, és lóg a hajunk lefelé, miközben anyu veszettül próbál minket kiszabadítani a kapcsok és övek sokaságából.
Így csak lehúztuk az ablakot, kimásztunk és leintettük az első arrajárót, aki elvitt minket Sümegre, az ügyeletre, ahol kiderült a törés. (Mindezek után nem csodálom, ha Gebi elcserélte volna a trabit Feri bácsi traktorjára...)

Aztán megint én jöttem, a gimi elsőben a Cincogó meredek lépcsőin felfelé tartva a kezemből lepottyanó EPERLEKVÁR után kapva, az rávágódott a kisujjamra, amit 4 heti sín követett.

Gebi kb 10-11 éves volt, amikor ki akarta próbálni az ovi udvarán az új játékokat (EUkonform, balesetbiztos etc), és akkor -  ha jól emlékszem  - sikeresen leesett a csúszdáról (Gebi javíts ki, ha tévednék!)
Eredmény - lábtörés, fekvőgipsszel  - amit nemsokkal felhelyezése után le kellett cseréljenek, mert Gabi mankóval járdogált a felvőgipszben, és eltörte azt is.

Ez már döfi!

 

Szólj hozzá!

Címkék: sport család trabant gyerekkor pati kilencvenes kezdő sasok fatornyos falu gebi

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr371945699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása