HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Az elveszettek

2013.02.12. 14:54 Eurydice

Nem is olyan régen olvastam egy cikket az elveszett generációkról, amibe előkerült az a bizonyos december 12-e, amikor Antall József halálhírére félbeszakadt a Kacsamesék. Pont amikor az izgalom a tetőfokára hágott.

Ez juttatta eszembe, hogy milyen letargiában töltöttem az azt követő napokat. Persze a bánkódásomnak nem politikai okai voltak, sokkal inkább a keresztény lelkiismeretem szólalt meg. Nem sokkal előtte ugyanis, a könyvtárban néhány régebbi napilapot találtunk, amit aztán a tízévesek csibészségével kidekoráltunk. Így kaptak a fényképen szereplő alakok bajuszt, pókhálós tetkót, borostát, cigit/pipát a szájba, piásüveget a kézbe. Persze a buborékok is megjelentek a fejek mellett, hogy "Hukk!", "Józsi vagyok, őrült", "De berúgtam" etc.

Elém egy Antall Józsefes fotó került, amit én az asztaltársaság igényei szerint viccesítettem. Erre fel néhány napon belül szegény miniszterelnök meghalt. Nem hiába voltam a legbuzgóbb hittanos  és ministráns a templomban, egyből rájöttem mindezt én okoztam a firkálmányommal. Olyannyira evett a bűnbánat, hogy belázasodtam és másnap nem mentem iskolába.

Azóta is akárhányszor Antall Józsefről van szó, ez jut eszembe először. Amikor magamra vettem egy politikus elvesztésének felelősségét, és ez nehezebb volt, mint sose tudni meg, hogy mi is lett Dagobert bácsi hajórakománnyi fagylaltjával, amit megevett egy tengeri szörny.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr705076672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása