HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Vonatjegy

2011.04.07. 16:35 Eurydice

A magánéleti változások felrúgják a terveimet. Pedig még mindig adós vagyok a Lajos bácsi feat. Kati néni poszttal, egy hattyú alakú sótartó történetével, az ablakomba járó feketerigókkal meg az 23 éves vonatjeggyel, amit az Elátkozott királyok egyik kötetében találtam.

Vajon ki utazott 1988. december 29-én, a Déli-pályaudvarról 160 km-t teljesáron kőkemény 130 forintért? Ha jól veszem ki a kalauz keze írását, akkor a 854-es járaton...

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: évek gyerekkor régi dolgok fatornyos falu lajos bácsi

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr1002807527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása