HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Halász Judit néni

2012.10.09. 22:36 Eurydice

Most olvasom, hogy Halász Judit a napokban volt 70 éves. Mi a 100 Folk Celsius-os kasztba tartoztunk, úgyhogy a Micimackó és a Boldog Születésnapot c.  kötelező darabok kivételével szinte teljesen kimaradt nekem.
Koncerten is csak egyszer voltam ötödikes koromban a solti kultúrházban. Hogy kerültem én akkor Soltra?  Ezt megírom holnap, becsszó. Szóval a solti kultúrházban, ahol voltak olyan szerencsések, akinek a székük aljára ajándékként szívószálas kisdobozos üdítőt ragasztottak.

Mostanában, hogy már anya vagyok, azért kicsivel több számot ismerek tőle. Abszolút favorit a Helikoffer, amit sokszor gitározom Bandinak. Már előre látom, hogy néhány év múlva ő is teletorokból fogja kiabálni, hogy "egyétek meg a vacsorát nélkülünk". Milyen jó buli is lesz az.

Isten éltesse még sokáig Halász Juditot és Bandit is, aki pénteken lesz egy éves. Na meg ki ne hagyjam Gebit, aki immár a huszonhatodikba lépett!

Szólj hozzá!

Címkék: zene család emberek enapi

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr164829772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása