HTML

Emlékek bálja

Emlékek innen-onnan

Friss topikok

  • Csenge Fülöpp: Ez egy népdal és ez a teljes szövege: Sosem felejtem el a percek(ceket-ceket) Mikor először átölel... (2023.07.30. 17:02) Soha nem felejtem el a perceket
  • Eurydice: @Fluffyhu: két variációban is hallottam a dalt, az egyikben tényleg úrvezetőt, a másikban meg új v... (2014.05.21. 11:15) Hiánypótló - http://gramofon.nava.hu
  • VénKecske: Nekem réz cipzáras YAMAHA pulóverem volt, ami ugye Márianapi búcsúban... de azért büszkén főttem b... (2012.08.28. 03:09) A prágai búcsú
  • VénKecske: Köszönjük szépen! (2012.08.28. 03:05) Lajos bácsi
  • Eurydice: @Sztyepadzso: ja, a fékcsikorgás a sarkon, szerintem még Rozi is össze lesz zavarodva az új kocsit... (2012.03.16. 08:23) Szamara

Linkblog

Enapi foszlány

2010.07.13. 09:34 Eurydice

Tegnap panaszkodtam Palinak, hogy hiába álmodom cifrákat, mire a számítógép elé érek, egyszerűen elfelejtem őket. Ma reggel olyan óvatosan lépdeltem ki a hálószobából, mintha félnék attól, hogy a végre agyamba vésett álomfoszlányok leghullva összetörnek.
Jaj az agyamnak! (Opp egy szomorú adoniszi?)

Szóval két kis momentum:
Pati panaszkodik, hogy nagyon meleg van, és hogy le kellene vágni a haját. Erre apu egy disznópörzsölő eszközt beindít az udvaron (a propán-bután gázpalack az autó hátuljában van) és leperzseli vele DIVATOS RÖVIDRE Pati haját.
Ezután én bemegyek a konyhába egy szakadt nejlonzacskót cipelek, benne rengeteg régi újság. Mint kiderült Zolti gyerekkora óta gyűjtött Tour de France-os magazinjai. Még a nyolcvanas évekből - korbeli színskála, mintha még úttörők is lennének benne. Aztán füzetek is, amelyekbe ő maga vezette a körverseny egyes napjainak eseményeit, sárga trikó, pöttyös trikó, nagy girbe-gurba kisiskolás betűkkel. No meg rajzok. Belelapozok egy magazinba, abban olyan gyermekrejtvények vannak, amelyben a számokat kell összekötni sorban egymás után, és akkor kirajzolódik egy rajz. Mondtam is Zoltinak, hogy ezt mutassa meg a Bencének, biztos nagyon fog neki tetszeni ez a sok régi iromány. De akkor Zolti már nincs sehol - nem mondta senki, de biztosra veszem, hogy a Tour de France-ot nézi a tévében.
Még arra is gondolok, milyen szerencse, hogy tudjuk fogni az Eurosportot....

Ez már itt a valóság, már annak is az emlék rész:
Ahhoz a számos rejtvényhez tenném hozzá, egyszer Dzsonitól kaptam egy kis füzetet, amelyben rengeteg ilyen ábra volt, egyszerűen nem tudtam letenni. Emlékszem, ha rosszalkodtam Dzsoni mindig azzal fenyegetett, hogy visszaveszi tőlem a rejtvényt. Akkor jó lettem mint egy kisangyal.
Amúgy a szomszédék is megérnének egy posztot, Miminénitől Jancsibácsiig, meg a gyerekekig. No majd egyszer.
 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: sport család álom gyerekkor pati enapi fatornyos falu

A bejegyzés trackback címe:

https://emlekekbalja.blog.hu/api/trackback/id/tr702148351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása